Ez a weboldal cookie-kat használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze őket, vagy zárja be az oldalt. Elfogadom a cookie-k használatát

Vásárlási feltételek

Dokumentum helye
Dokumentum helye
 

A kézbesítést végző futárcég elérhetősége:

Telefonszám: +36 20/3473107
E-mail: info@famafutar.hu

A "Megrendelem" vagy "Rendelés elküldése" gomb megnyomása fizetési kötelezettséget von maga után! 

 

Vásárlási feltételek

Átutaláshoz szükséges adatok: 

Banki átutalás, belföld:

BANKSZÁMLASZÁMUNK MEGVÁLTOZOTT!!!!

ÚJ ADATOK: 

Szoó Judit 

Budapest Bank 10103829-12764100-01004004

Külföldről való utaláshoz:

HU84-10103829-12764100-01004004

Szoó Judit

Új fizetési mód! 

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!


Barion-card-payment-mark-2017-400px.png


Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz


DI barion webapp.png   Dl playstore hu.png  Dl appstore hu.png

Első a biztonság

A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:

Greenbars-SSL-enhanced validation certificates.png


A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.


A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, , készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A “Rendelés elküldése” gomb megnyomásával elfogadod az alábbi szerződési feltételeket:
• Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár.

Tudomásul veszed, hogy a rendelés elküldése fizetési teljesítést von maga után, amelyet banki átutalással, vagy utánvéttel lehet kivitelezn. Külföldről is lehet utalni, ehhez megkapod az adatokat a visszaigazoló e-mailben.

• A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről is szóló, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkező 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
• A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a rendelés elküldése gombra való kattintással Szoó Judit egyéni vállalkozóval kötöd. (2376 Hernád, Fő u. 83.  Asz: 68073549-2-33 E-mail: hazusutik@gmail.com)
• A papír alapú számlát a megrendelt termékekkel együtt küldjük ki.

• A vállalkozás panaszkezelési módja emailben történhet  (hazisutik@gmail.com)
• A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
• Elfogadott fizetési módok: előre utalás, illetve utánvéttel történő fizetés.
Fizetési adatok (ne utalj és semmilyen más módon ne fizess addig, amíg nem küldted el a megrendelőlapot, és amíg nem igazoltuk a rendelést személyesen vissza!

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik, ami annyit jelent, hogy észleltük a rendelés beérkezését, de nem jelenti automatikusan a rendelés feldolgozását.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Személyes átvétel esetén szállítási költség nincs. 


Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, de a személyes visszaigazoló levélben mi is jelezzük a kiszállítás várható időpontját. 
Szállítási módok: Futárszolgálattal Telefonszám: +36 20/3473107
E-mail: info@famafutar.hu


Kiszállítási idő: A csomag átadását követő 24 órán belül (egyedi esetekben pl. karácsonyi időszak ez módosulhat)
Szállítási díjak:

0-6000 Ft-ig          990 Ft

6001-10000 Ft-ig 1290 Ft

10001-15000 Ft-ig 1590 Ft

15000 felett INGYENES! 

Külföldre kizárólag előzetes egyeztetés után szállítunk. 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (hazisutik kukac gmail.com).

Elállási jog

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül.(Magyarul a csomagot mindenképpen át kell venni, nem lehet úgy elállni a rendeléstől, hogy a kiküldött csomag átvételét megtagadod és visszaküldöd a futárral!)

Kézhezvételnek bolti átvételnél a pénztárbizonylat kiállításának időpontját, házhozszállítás esetén a postástól való átvétel napját értjük.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

A termékek vételárát csak a sértetlen állapotban a számla/nyugta, vagy annak másolata ellenében 30 napon belül térítjük vissza.

Elállás esetén, ha az áru a nem rendeltetésszerű használatból eredően megsérül, a KF Webáruház követelheti kárának megtérítését.

Az elállás joga nem gyakorolható olyan áru értékesítése esetében,  amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (megbontott élelmiszer), valamint, ha a termék csomagolását a Megrendelő felbontotta.

A sértetlen termék visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, semmiképpen ne így küldje, hanem egyszerű ajánlott küldeményként! 

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a Megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a KF webáruház elengedett a házhoz szállításkor.

Panaszkezelés, felügyeleti szervek:  

A vállalkozás panaszkezelési módja e-mailben történhet. 

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség: 

 1135 Budapest, Lehel utca 43-47. 

Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270. 
Telefonszám: +36 1 329-7017,  +36 1 236-3937 , +36 1 236-3900 
Telefax: +36 1 236-3956 
E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu 
ill. fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Dabasi Városi Bíróság

Cím: 2370 Dabas, Bartók Béla út 52.
Postacím: 2372 Dabas, Pf. 22.
Telefon: 06/29/360-301
Fax: 06/29/560-810

Szerzői jogok

A www.szoojudit.hu oldal felületein felhasznált képek, leírások, ételreceptek, személyes történetek az Üzemeltető kizárólagos tulajdonát képezik (kivételt képeznek más jogtulajdonostól kapott és engedéllyel felhasznált termék- és könyvfotók). Ezek bárminemű felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül, a szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után.

 

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatod a rendelés véglegesítése előtt, hogy számodra melyik a legkényelmesebb:


- Magyarország területén a futárnak készpénzben,
- Magyarország területén előre utalással, futárszolgálat útján történő szállítással

 

 

 

 - Amennyiben  kosárba helyezed majd megrendeled a kívánt terméket, úgy azt a továbbiakban megrendelésként kezeljük.

 

 

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK KÉZZEL NEM FOGHATÓ, ELEKTRONIKUS TERMÉKEK (PDF anyagok) VÁSÁRLÁSA ESETÉN: 

 

1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

2. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. 

3. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

4. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyről beszkennelt változatot küld a Felhasználó részére. Kérésre postai úton is eljuttatja a Falhasználó által megadott postacímre.

Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor azokat külön kell megrendelnie.

5 Fizetés

6. Előre utalás vagy rózsaszín postai csekk.

Címzett neve, ahová a csekk küldhető: Szoó Judit, 2376 Hernád, Fő u. 83.

 Utaláshoz  szükséges adatok: 

BANKSZÁMLASZÁMUNK MEGVÁLTOZOTT!!!!

ÚJ ADATOK: 

Szoó Judit 

Budapest Bank 10103829-12764100-01004004

7. Átvételi lehetőséges, Szállítás

A termékeket letölthető formában - kattintható link - bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére, emailben.

8. Elállási jog

9. Elállási jog gyakorlásának menete

A megrendelt PDF anyag megvásárlásával kapcsolatban elállásához való jogod van addig, amíg nem fizettél, és amíg nem kaptad meg a letöltési helyeket.

10. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát. Tehát, amikor megkaptad az e-könyv(ek) letöltési helyét, onnantól kezdve megszűnik az elállási jogod a törvény szerint.

11. Szavatosság

12 Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Használt termékek esetén ez a határidő X év/hónap, de legfeljebb egy év.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

13. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

14. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

15. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Szoó Judit EV

Levelezési cím: 2376 Hernád, Fő u. 83.

Telefonszám: +36/30/474-94-22

E-mail cím: hazisutik@gmail.com

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Szoó Judit EV

Levelezési cím: 2376 Hernád, Fő u. 83.

Telefonszám: +36/30/474-94-22

E-mail cím: hazisutik kukac gmail.com

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

16. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

Panaszkezelés, felügyeleti szervek:  

A vállalkozás panaszkezelési módja e-mailben történhet. 

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség: 

 1135 Budapest, Lehel utca 43-47. 

Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270. 
Telefonszám: +36 1 329-7017,  +36 1 236-3937 , +36 1 236-3900 
Telefax: +36 1 236-3956 
E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu 
ill. fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Dabasi Városi Bíróság

Cím: 2370 Dabas, Bartók Béla út 52.
Postacím: 2372 Dabas, Pf. 22.
Telefon: 06/29/360-301
Fax: 06/29/560-810

A “Rendelés elküldése” gomb megnyomásával elfogadod az alábbi szerződési feltételeket:
• Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár.

Tudomásul veszed, hogy a rendelés elküldése fizetési teljesítést von maga után, amelyet banki átutalással, vagy utánvéttel lehet kivitelezni. Külföldről is lehet utalni, ehhez megkapod az adatokat a visszaigazoló e-mailben.

• A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről is szóló, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkező 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
• A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a rendelés elküldése gombra való kattintással Bernau Péter egyéni vállalkozóval kötöd. (2376 Hernád, Fő u. 83.  Asz:  68073549-2-33 E-mail: hazisutik@gmail.com)
• A papír alapú számlát a megrendelt termékekkel együtt küldjük ki.

• A vállalkozás panaszkezelési módja emailben történhet  (hazisutik@gmail.com)
• A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
• Elfogadott fizetési módok: előre utalás, illetve utánvéttel történő fizetés.
Fizetési adatok (ne utalj és semmilyen más módon ne fizess addig, amíg nem küldted el a megrendelőlapot, és amíg nem igazoltuk a rendelést személyesen vissza!

 

17. Egyéb

18. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

19. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

 

Új! KF 4 perces muffinpor!
Újra kapható!
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

0-6000 Ft-ig          990 Ft

6001-10000 Ft-ig 1290 Ft

10001-15000 Ft-ig 1590 Ft

15000 felett INGYENES! 

 

Ingyenes szállítás